یکتا جونیکتا جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

قاصدک

کلی عکس....

1392/8/18 14:01
نویسنده : مامی یکتا
388 بازدید
اشتراک گذاری

 

10 روز اول زندگی:لبخند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دختر ماه من....یه چیز خیلی جالب بعد از تولدت فهمیدم که ناخن هات تو شکم من کلی رشد کرده بودن وبلند بودننیشخند

نمیدونم چرا اونجوری بود انگار که سوهان کشیده بودن برات خیلی ناز بودنقلب

 

 

یکماهگی:هورا

 

اینجا داشتم با صدای زیبایم برات لالایی میخوندم وتو دهنت باز مونده بودخنده

از تعجب نزدیک بود شاخ دربیاری......میدونم غرق در صدای زیبای من شده بودی..........خخخخخخ

بجای اینکه بخوابی چشمات باز تر شده بود

اینم متن لالیی:

لالایی کن لالایی کن

بخواب ای کودک نازم      بخواب ای دختر شیرین      صدا وشور واوازم      صدا وشور اوازم

همینقدر بلدم گلدونه من بببخشییییییییییییییییییییدخجالت

 

 

اینجا هم خیره شده بودی به تلوزیونخیال باطل

 

 

45 روزگی:

 

 

این ژاکت رو مادر جونت زحمتشو کشیدن....مرسییییییییییییییییییییییییییییفرشته

 

 

 

 

 

 

2ماهگی: و زدن واکسن 2 ماهگی...اینجا قنداقت کردم تا زیاد درد نکشی عسل مناوه

الهی بمیرم برات که کلی گریه کردی واولش یه کم باهام قهر کرده بودی وشیر نمیخوردی.....میبوسمت مامان جونمقلب

 

 

 

این عکس هم شبی که تا ساعت 3 بیدارم داشتی ونخوابیدی گرفتم....کلی زحمت کشیدم وراه بردمت تا رضایت به خوابیدن دادی عخش منماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهرناز
29 آبان 92 1:35
ای جوووووووووونم چه عکسای خوشکلی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قاصدک می باشد