یکتا جونیکتا جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

قاصدک

2ماه ونیم

1392/9/4 18:40
نویسنده : مامی یکتا
307 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

یه روزی یه کنجد بودی تو دل مامانی................5 هفتگی

الان شدی یه فرشته جلوی مامانی...

 

 

اینم لباسی مه عزیز جون زحمتشو کشیدن.....البته کلی لباس دیگه هم هست....وقت نمیشه  تنت کنم عکس بگیرم

ممنون عزیزجونقلب

 

 

چقدر بهت میاد ماشالللللللللللللللللللللللللللللله

 

بافتنیهای مامانی

بدون شرحنیشخند

 

 

البته هنوزم هست که بعدامیزارم....

 

 

دوست دارم دختر ماهمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان غوره
6 آذر 92 14:19
صوفیا جون ماشالله به این دخمل ناز.قربون اون لپای نازش.انشالله زیر سایه پدر و مادرش 120 ساله بشه
مامان مهرناز
6 آذر 92 23:32
سلااااااااام نفس خاله دلم خیلی واست تنگ شده ماشالله روز به روز تپل تر وخواستنی تر میشی مامانی از طرف من اون لپای خوشکلشو محکم گاز بگیر
مامان مهرناز
16 آذر 92 23:43
3ماهگیت مبارک عزیزم
نیر
30 دی 92 15:40
سلااااام ...مامی یکتا...نیرم از نینی سایت..چقدر نازه دخترت..میبوسمش...به منم سربزن خوشحال میشم...راستی اینماه اتقال دارم حتما دعام کن...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قاصدک می باشد