یکتا جونیکتا جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

قاصدک

14 ماهگی....

1393/8/21 12:40
نویسنده : مامی یکتا
1,177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ماه مامان"                                          

 

بازم اومدم تا از شیرین کاریات بگم گلم.

                                                                   

هزار ماشالله کلی پیشرفت کردی ولی یه تعداد کمی یاد من میمونه که برات میام مینویسم ....

همیشه به خودم میگم اگه نداشتمت چیکار میکردم؟؟!!!

شدی نفسم،مونس تنهایی هام،این روزا کلی باهم وقت میگذرونیم

وقتب به گذشته برمیگردم میبینم کلی سختی کشیدم وباورم نمیشه که این من بودم این راه سخت رو اومدم

ولی به هر حال راضیم که برای داشتن گلی مثل تو اینقدر تلاش کردم

به خودم احسنت میگم.....خخخخخخخخخندونک

 

                                       

                                                   

خوب بریم سر اصل مطلب....

جونم برات بگه که راه رفتن رو به خوبی یاد گرفتی وخودت هم کلی ذوق میکنی از راه رفتنت

برات کفش خریدیم همش میای میدیش به من تا پات کنم وتو راه بری،یه کیف کوچیک هم دارم که همش دنبالشی واز من میگیریش ومیندازی روی شونت وراه میری باهاش......بوس

 

                      

 

یاد گرفتی تلفن خونه رو برداری وچند کلمه ای بحرفی باهاش....

 

                               

 

قربونت برم که سیم تلفن رو هم میگیری وباهاش بازی میکنی ....

 

تازگیا مهر برمیداری ومیزاری جلوت وبهش سجده میکنی الهی مامان قربونت بشه ناز گلم(خداهمیشه پشت وپناهت باشهمحبت)

 

گاهی هم روسری من رو برمیداری ومیندازی سرت وراه میری کلی هم زمین میخوری ولی مگه به حرف من گوش میدی اخههههههههههکچل

 

                       

 

بهت میگم بوس بده لپت رو میاری نزدیک تا بوست کنم..................بوسبوس

 

یه روز رفته بودیم بازار کلی جیغ زدی که منو بزار زمین خودم راه برم گذاشتم زمین وتو چند قدم برداشتی بعدش از کیفم آویزون شدی که کیفت رو هم بده تا ببرمش!!!!!!!!اخه خودت بزور راه میری کیف منو میخوای چیکار؟؟؟!!!!سوال

 

بعدشم باکیفم به سمت مخالف مسیرمون راه افتادی ونمیذاشتی بریم سمت خونه.....اخرش بغلت کردم وبزور برگشتیم خونه....اینم از بازار رفتن ما........خطا

 

از بس که میرفتی پشت میز تلفن از ترس تو کلا جمش کردیم........البته خیلی از وسایل خونه بخاطر شیطونیای شما جمع شدن......

 

الانم همش میری روی میز ال سی دی میشینی ودر نمیای؟؟!!!!

واقعا بزرگ کردن بچه ها سخته اصلا فکرش هم نمیکردم......

 

           

 

 

اینم از خنده شیطانی شما خانوم بلا............مگه میذاری ادم یه عکس درست حسابی ازت بگیره......شیطان

 

         

 

هر وقت هم اراده کنی یه نی نی مظلوم میشی......موش بخوره تو رو که اینقدر نازی

 

        

 

این طرز نگاهت منو میکشه آخهههههههههههههه

 

            

اینم عکس کیک تولد دومت هستش(اخه امسال برات 3 تا تولد گرفتیم..............بغل)

 

                       

 

اینم یه عکس از تولد سومت که کادوی تولدت که از طرف مادر جون واقا جون بود دستت گرفتی....

 

              

 

 

یکتا__________ تابستون____________اب بازی ______________محبت

 

            

 

یکتا ___________ دایی جون __________ طرقبه __________بوس

 

 

فعلا اینا رو داشته باشین

هنوز هم عکس جدید داریم

تا پست بعدی خدانگهدارتون باشهههههههههههه

               

 

 

                                                          

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قاصدک می باشد