یکتا جونیکتا جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

قاصدک

نظرات (5)

مامان سانلي
15 آبان 92 13:05
سلام صوفياجون ماشالا چه دخمل نانازي داري.خدا يكتا جون رو براتون حفظش كنه.
من مامان سانلي از ماماناي كلوپ مهر ماهي هستم اگه يادت باشه.دوست دارم لينكت كنم اگه دوست داشتي بهم خبر بده.از طرف من دخمليت رو ببوس


باشه عزیزم منم لینکت میکنم
دخمل تو هم ماشاللللله خیلی نازه خداواست نگهش داره بوس
مامان مهرناز
15 آبان 92 23:05
سلاااااااااااااااااااااااام خوبی یکتا جون ؟عزیزم دلم واست تنگ شده؟
مبارک باشه وبلاگت
چه عکسای خوشکلی
خاطره یزایمانتو که خوندم یاد زایمان خودم افتادم
لحظه ی دنیا اومدن بچه خیلی رویایی واستثناییه دقیقا منم موقعی که مهرنازو دیدم هم می خندیدم هم گریه میکردم انگار دست خودت نیست اشکا همینجوری سرازیر میشن
ببوس دختر خوشکلتو

منم خیلی دلم تنگ شده
مرسی عزیزم......مهرناز رو حتما ببوس


لیلا خانوم
16 آبان 92 14:23
ای جیگرشوووووو...
چه دخمل نازی..خدا حفظش کنه ..

چه نگاهیم میکنه ...قربووووووووونش


مامان غوره
17 آبان 92 0:48
هزار ماشالله به این دختر شیرین.


دایی جون
26 آبان 92 13:15
سلام دایی جون خوبی،دلم برات تنگ شده.گودوگدو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قاصدک می باشد