یکتا جونیکتا جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

قاصدک

مرور خاطرات...

1393/5/27 15:54
نویسنده : مامی یکتا
543 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                         سلام عزیزم

امروز اومدم خاطرات این یکسالی که گذشت رو برات مرور کنم.........اول از همه اینکه       محبتدوست دارممحبت

 

از اول اول شروع میکنم...

در تاریخ 25 دیماه سال 91 رفتم ازمایش دادم وفهمیدم که یه فرشته تو راه دارم وخدا لطفشو شامل حال ما هم کرد بلاخره.....

                         

در تاریخ 25 دیماه سال 91 رفتم ازمایش دادم وفهمیدم که یه فرشته تو راه دارم وخدا لطفشو شامل حال ما هم کرد بلاخره.....

6هفته اول همه چیز خوب پیش میرفت تا اینکه یه روز صبح که بیدار شدم حالم خیلی بد بود وبدو بدو به سمت دسشویی رفتم و....سبز

بابایی هم سریع خودشو بالا سرم رسوند ودلداریم داد ولی من نمیدونستم بخندم یا گریه کنم....اخه با معده خالی....خیلی سخته.....غمگین

این تهوع صبحگاهی من تا اخر هفته 16 همراهم بود وهر روز صبح منو مستفیض میکرد...البته بابایی هم همیشه در کنارم منو دلداری میداد....(مرسی بابا جونم)

هفته 13 که چند روز مونده به سال جدید بود مجبور به سرکلاز شدم که اونم بخیر گذشت وعزیز جون بالا سرم بود تا چند روز.....از همینجا دستشو میبوسمبوس

هفته 20 اولین تکونای شما شیطون خانم رو حس کردم که برام خیلی شیرین بود وکلی ذوق میکردم وناز می اوردم..........خندونک

هرچی بزرگتر میشدی تکونات شدید تر ودردای من بیشتر میشد

تا اوایل ماه 8 همه چیز عالی پیش میرفت ولی باز دو ماه اخری سختیها شروع شد....از جمله کمر درد زانو درد(بدلیل وزن زیاد مامانی>85خجالت)معده درد  .نشسته خوابیدن .پهلو درد وکلی درد دیگه............فرشته

به قول بابایی بخاطر همیناست که بهشت زیر پای ماست...............زیبا

بلاخره برام تاریخ سزارین رو تعیین کردن:20 شهریور 92

البته شما در این مدت 3 بار مارو کشوندی بیمارستان چون عجله داشتی واسه اومدن.

تو این 9 ماه من وبابایی روز شماری میکردیم واسه روزای سونو کردن وشنیدن صدای قلب نازنین تو.که به ماقوت قلب میداد.

بلاخره 13 شهریور من نشونه هایی از اومدن تو حس کردم ورفتیم بیمارستاااااااااااااااااااااااااااانترسو

که خداروشکر شما صحیح وسالم اومدی بغلم.

بقیه مسائل رو هم که قبلا گفتم....خلاصه بریم سراغ عکس:

 

 

عکس 3 روزگی دخملم............................بوس(هیییییییییییییییییییی یادش بخیر عجب دورانی بود)

 

                           

 

 

حموم 10 روزگی...................

                       

 

 

 

 

وووووووووووووووووویگیج بیدار خوابی های نیمه شب ها

من ودخترم بی حوصله

2تا3 هرشب  بیدار بودیم

تراژدی بود برای خودش.بعضی شبا از دستت گریه میکردم..............خندونک

                               

 

بدون شرح     محبت

 

                              

 

 

اولین بیماری دختر نازم پروژه دارو خوردنش

             

 

 

ریزش موووووووووووووووووووو.............................خخخخخخخخخخخخخ

           

 

شاهکارای مامان..............خندونک

             

 

یاداور روزای دانشگاه مامان

که بابا میومد در دانشگاه یا تو مسجد تو اون سرما تو رو نگه میداشت............سخت بود ولی شیرین

از همینجا از بابا جونی بخاطر زحمتاش تشکر میکنممحبت

           

 

سوراخ کردن گوش دخملی

            

 

اولین محرم

              

 

 

اولین 13 بدر

           

 

 

اولین سفر به طبس در سال نو

          

 

اولین دندون.........بوس

               

 

اولین مهمونی های رمضون

            

 

اولین عید فطر در هفت چنار

            

 

عشق گوجه سبزراضی

 

                           

چه خاطراتی بود.............خوبیهاش رو هی مرور میکنم تا هیچوقت یادم نرن ولی

سختی هاشو نگفتم تا از یادم برن

 

بوس بای

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان مهرناز
30 مرداد 93 1:02
مرسی مامانی خیلی پست جالبی بود ان شالله همیشه سالم باشین وشاد وزندگیتون پراز خاطرات شیرین باشه
نی نی عکس
5 شهریور 93 16:23
سلام عزیزم چه نی نی قشنگی ماشاء الله از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مامان روژینا
13 شهریور 93 10:47
عروسک قشنگم تولدت هزاران بار مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قاصدک می باشد