یکتا جونیکتا جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

قاصدک

11 ماهگی

1393/5/26 13:01
نویسنده : مامی یکتا
490 بازدید
اشتراک گذاری

             

 

سلام دخمل ماه من......

اومدم برات از این روزا بگم که چه کارایی نمیکنی.

به امید اینکه یه روزی خودت بشینی واین خاطرات وروزمرگی هارو بخونی  وبدونی که من همیشه بیادت بودم وهستم وخواهم بود

 

حتی اگه یه روزی دیگه نباشم   >>>>>>>>>>    <<<<<<<<<<

 

                                   

                                                       بوسبوسبوسبوس

                                جشن   یکتا جون تا این لحظه ، 11 ماه و 13 روز سن دارد جشن

 

عزیز دلم اینروزا کلی پیشرفت کردی وماشالله شیطون تر شدی!محبت

سینه خیر رو که یه کم تست کردی ودیدی به سختیش نمی ارزه شروع کردی به چهار دست وپا کردن یا به قولی چارچنگولی راه میری......

البته با گذاشتن کلی شکلات رنگی رنگی تورو تریب به این کار کردیم

با تکیه دادن به مبل میتونی بایستی...وحتی چند ثانیه هم بدون گرفتن جایی وا میستی

 

قربونت برم  انشالله تا 12 ماهگیت کم کم بتونی راه بری انشالللللللللللللللللهمحبت

کارای جالبی که میکنی اینکه که تا پتوی نرم میبینی شیرجه میری روش وکلی جی میکشی

همچنین دوست داری همه اجسام رو توی یه دستت بگیری ولی جا نمیشه خووووووووووو

 

قلبون دستای کوشیکت بشم من اخههههههههههه         

 

تازه اگه دعوات کنم از رو نمیری وخجالت هم نمیکشی بلکه تو هم منو دعوا میکنی.............تعجب

راستس دست زدن رو هم کامل یلد گرفتی....بای بای هم یکم انجام میدی ولی نه همیشه.......فقط وقتی حوصله داری............عینک

راستی با کمک صندلی یا پشتی هم خودت بلند میشی.............الهی خدا حفظت کنه ولی دیگه جای سالمی واسه خونه نذاشتی

همه چیز رو از دستت قایم کردم...........دائما هم دوست داری بیای تو اشپزخونه کنار من....اخه مادر جون خطرناکه وای وای وای

 

حالا بریم سرا عکسا:

 

 

دختری با کفشهای کتونی..... حیاط خونه عزیز جون >فردوس>روروئک سواری>جیغ>خنده>دویدن >بی ترمز خنده

 

لبخند مونالیزا>>>>>>>>>اثر هنرمند معروف یکتااااااااااااااااااااخندونک

 

 

نوستالژی یکتا و پاستا......................محبت

 

 

فضولی در اشپزخونه......................کچل

 

بخاطر فضولی های شما دخمل ناز اومدم پشتی رو گذاشتم جلو میز تلویزیون ولی شما میری بلند میشی وتی وی نیگا میکنی

فاصله اش هم بسیییییییییییییییییییییییار مناسبه متفکرعصبانی

 

 

باز هم حکایت تکراری دخترا ورژ لب مامانشوووووووووووووووووووووون              چشمک

 

 

فعلا تا پست بعدی باااااااااااااااااااااااااااااای وبوووووووووووووووووس

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان مهرناز
27 مرداد 93 1:33
11ماهگیت مبارک عزیز دلم دیگه تا تولدت چیزی نمونده بیصبرانه منتظریم ماشالله چه پیشرفتی داشتی قربون دندونای نازت کفشاشو ببین مبارکت باشه عسلی خانم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قاصدک می باشد