یکتا جونیکتا جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

قاصدک

4 ماهگی............

1392/10/23 12:59
نویسنده : مامی یکتا
437 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین من

روزها مثل برق وباد میگذرند وتو روز به روز بزرگتر میشوی وثانیه هارا یکی یکی پشت سر میگذاری.....

تو جوانتر میشی ومن پیر تر.................

 

هیچ کاری نمیتوان کرد وباید این جور روزگار را کشید.....ولی چه کنم که شانه های من تحمل این سنگینی را ندارد.......

 

فقط میتوانم در ارزوی خوشبختی تو باشم ونک تک موهای سپید شده ی خود را بشمارم ،در حالی که برموهای همچو گندم زار تو شانه میکشم....

 

دوستت دارم نازنین من...

 

 

عکسهای 4 ماهگی گل دختر من...........

 

 

 

 


 

راستی اولین برف عمرت رو هم دیدی گلم.....این عکس مال چشمه ماهی که یه چشمه است با اب زلاال وشیرین وگوارااااااا

 

که پرشده از برف های سفید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیر
3 بهمن 92 22:12
سلاااام..مامان یکتایی..چه نازه دخترت...چشماش چقدر خوشگله...به منم سربزن ..خوشحالمون میکنی...و برام دعا کن
مامی یکتا
پاسخ
عزززززززیزم لطف داری.....امیدوارم همه کارات با موفقیت پیش ره خانومی........حتما چشم برایث ماهم دعا کن
مامان مهرناز
15 بهمن 92 0:24
5 ماهگیت مبارک عشقم قربون اون چشای خوشکلت دلم واست یه ذره شده
مامی یکتا
پاسخ
ممنون خاله مهربونم هنوز نتونسته مامانم عکسامو بزاره امان از دست مامان تنبللللللللل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قاصدک می باشد